تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۱۶۰۴۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت دولت از سرمایه گذاران در فراهم کردن زیرساخت های اشتغال

می متالز - حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در مراسم افتتاح پروژه اکتشاف بلوک شماره ۳ پهنه آباده_جازموریان گفت:۱۰۰ میلیارد تومان مشارکت بخش خصوصی در سال جاری با تسهیلات دولتی در ایجاد اشتغال شهرستان حاجی آباد بوده است.
حمایت دولت از سرمایه گذاران در فراهم کردن زیرساخت های اشتغال

به گزارش می متالز، پروژه اکتشاف بلوک شماره ۳ آباده _جازموریان در روستای باغات با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد, نماینده شرکت ایمیدرو, امام جمعه شهرستان ,معاون مدیرکل صمت و مدیران شهرستانی افتتاح شد،

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این مراسم با تبریک دهه مبارکه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران دانست و افزود :خون پاک شهیدان انقلاب مایه عزت و برکت انقلاب اسلامی است.

جهانگیری با ذکر پتانسیل ها و ظرفیت های استان و بخصوص شهرستان حاجی‌آباد عنوان کرد: ظرفیت و پتانسیل های شهرستان فرصت‌های خوبی را برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال فراهم کرده است.

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: رویکرد دولت و استاندار محترم حمایت از سرمایه‌گذاران است و هرجا که سرمایه‌گذاری قصد سرمایه‌گذاری داشته است این رویکرد با حمایت های استاندار محترم به منصه ظهور رسیده است، همانطور که در سال‌های اخیر تحولی در حوزه‌های مختلف استان ایجاد شده است.

فرماندار حاجی‌آباد با اشاره به افتتاح ۶۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر دویست و هفتاد میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان یادآور شد:بخش خصوصی با استفاده از تسهیلات دولتی مشارکت،۱۰۰ میلیارد تومانی در فراهم کردن زیرساخت های اشتغال داشته است.

وی صنعتی کردن بخش کشاورزی و همچنین معدنی شهرستان را از دستاوردهای دولت با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به بخش خصوصی خواند و افزود: کارخانه فرآوری تنگ زاغ و همچنین بزرگترین معدن دولومیت در روستای سرچاهان با حضور مقامات کشوری و استانی به زودی افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

عناوین برگزیده