تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۱۵
بازدید: ۵۰۰
کد خبر: ۱۷۴۹۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مشاور مدیر عامل و مدیر امور سهام، سرمایه گذاری و مجامع شرکت ملی صنایع مس ایران:

سیاست شرکت ملی صنایع مس ایران حمایت از تولیدکنندگان داخلی است

می متالز - مشاور مدیر عامل و مدیر امور سهام، سرمایه گذاری و مجامع شرکت ملی صنایع مس ایران سیاست قطعی شرکت ملی صنایع مس ایران را حمایت از تولیدکنندگان داخلی اعلام کرد.
سیاست شرکت ملی صنایع مس ایران حمایت از تولیدکنندگان داخلی است

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مهندس بهروز رحمتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه اظهار کرد: بدون شک برگزاری چنین نمایشگاههایی به توانمندسازی صنایع پایین دستی و صنایعی که در زمینه های مختلف بویژه در بومی سازی قطعات خدمات ارائه می کنند، کمک می کند.

وی بیان کرد: اهمیت برگزاری نمایشگاه در این برهه زمانی این است که با توجه به اینکه تحریم ها را در پیش داریم احتمال دارد تامین قطعات و مواد مصرفی فرایند تولید با مشکلاتی روبرو شود لذا برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند کمک کند تا در بستر اقتصاد مقاومتی فرایند تولید با تمام قدرت بدون توقف پیش برود.

رحمتی افزود: هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه این است که شرکتهای کوچک و متوسطی که در زمینه های مختلف بویژه در زمینه ساخت قطعات، تامین مواد اولیه فرایند تولید فعالیت می کنند با حمایت دوجانبه ای که خواهند شد، توانمندتر شوند.

مشاور مدیر عامل و مدیر امور سهام، سرمایه گذاری و مجامع شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه با خرید قطعات و مواد از این شرکتهای کوچک و متوسط با افزایش تولید بتوانند هم افزایی ایجاد کنند که به نفع دو طرف خواهد بود.

رحمتی تأکید کرد: سیاست شرکت ملی صنایع مس ایران قطعاً حمایت از تولیدکنندگان داخلی است چرا که هم در راستای اقتصاد مقاومتی که از منویات مقام معظم رهبری است و هم اینکه خود شرکت نیز ترجیح می دهد از شرکتهای داخلی حمایت کند زیرا هم از نظر اقتصادی به سود ما است و هم باعث توانمندسازی شرکتهای داخل کشور خواهد شد.

عناوین برگزیده