تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۵
بازدید: ۴۲۳
کد خبر: ۲۰۳۵۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار ارز‌های دیجتال رخ داد:

بیت‌کوین در مسیر ثبت رکورد‌های جدید

‌می‌متالز - برخی از تحلیل‌گران تاکید کرده‌اند؛ ممکن است بیت‌کوین در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ رکورد‌های قیمتی تازه‌ای به ثبت برساند.

به گزارش می‌متالز، همزمان در روندی مقایسه‌ای از روند حرکتی ارز‌های دیجیتال، این مساله عنوان شده که با یک بیت‌کوین می‌توان یک خودروی تسلا۳ خریداری کرد در حالی که احتمالا تا پایان سال یک بیت‌کوین هم قیمت یک لامبورگینی و تا ۲۰۲۳ هم قیمت یک خودروی بوگاتی باشد.

قابل ذکر است که بیت‌کوین روز گذشته (جمعه) با افزایش ۰.۱۶ درصدی با ارزش معادل ۵۸ هزار و ۹۱۹ دلار معامله شد.

یادآور می‌شود، شک و تردید‌ها بین معامله گران بر سر آینده قیمت ارز‌های دیجیتال بالا گرفته و به گفته کارشناسان، تردید نسبت به واکنش احتمالی دولت‌ها و بانک‌های مرکزی به عبور ارزش بازار ارز‌های دیجیتالی از ۲ تریلیون دلار، کاهش سرعت ورود شرکت‌های بزرگ به بازار و خارج کردن سود‌های کوتاه مدت به منظور نوسان گیری توسط بخشی از معامله گران می‌تواند از جمله دلایلی باشد که رالی صعودی بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتالی را با موانعی همراه کند.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۸۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر نیز ۶۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۲ درصد در اختیار اتریوم قرار دارد.

منبع: اگزیم نیوز

عناوین برگزیده