تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۲۱۱۰۷۹
سرویس خبر : انرژی

نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد

‌می‌متالز - نشست کمیسیون مشترک برجام عصر امروز در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امورخارجه ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گرند هتل وین آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، نشست کمیسیون مشترک برجام عصر امروز در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امورخارجه ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گرند هتل وین آغاز شد.

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیت مذاکره کننده ایران در وین امروز صبح گفت: این نشستی که در پایان بیش از دو هفته مذاکرات خواهیم داشت و یک جمع بندی صورت خواهد گرفت. مجددا هیات‌ها برای مشورت به پایتخت‌ها مراجعه خواهند کرد.

وی افزود: در طول دو هفته گذشته که دور چهار مذاکرات بود به نظرم پیشرفت‌های خوبی حاصل شده و چندتا موضوعات کلیدی مانده که نیاز به مشورت بیشتر و تصمیم گیری در پایتخت‌ها دارد که امیدوار هستیم در چند روز آینده صورت بگیرد تا در دور بعدی مذاکرات بتوانیم درباره آن‌ها به جمع بندی برسیم.

عراقچی تصریح کرد: در بقیه موارد توافق وجود دارد، روی متن‌ها نگارش خوبی صورت گرفته است لذا الان موقع آن است که رجوع مجددی به پایتخت‌ها داشته باشیم و آخرین مشورت‌ها صورت بگیرد و بعد ما مذاکرات را ادامه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده