تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۴
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۱۷۱۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران

اشتغال مستقیم ۲۸۰ کارجو در سیستان و بلوچستان

‌می‌متالز - بانک ملی ایران از سال‌های دور تاکنون در طرح‌های مهم کشور پیش قدم بوده و اینک در شرایط سخت زندگی مردم یاور بخش تولید و اشتغال است.

به گزارش می‌متالز، این بانک، یک بانک مردمی است و از این رو همواره سعی کرده تا در حد امکان در جهت رفاه حال مردم خدمت رسانی کند؛ بانک ملی ایران بر خود وظیفه می‌داند با مشارکت در طرح‌های بزرگ زیربنایی و همچنین حمایت از توسعه صنعتی کشور یاری گر مردم باشد.

توانمندسازی اقتصاد و پشتیبانی از بخش تولید داخلی، رونق بخشی به خدمات بازرگانی و ارتقای میزان اشتغال در کشور از مهم‌ترین سیاست‌های مدیران این بانک است و به همین جهت بخش عمده تسهیلات پرداختی به بخش تولید و حمایت از تولیدکنندگان اختصاص می‌یابد.

بانک ملی ایران با پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و درگردش به چند شرکت در استان سیستان و بلوچستان توانسته ۲۸۰ اشتغال زایی مستقیم را فراهم کند.

شرکت آناهیتا رفتارشرق صنعت فعال در زمینه تولید لوله‌های پلی اتیلن، شرکت تعاونی۸۴۰ ایران کولا ایرانشهر فعال در زمینه تولید انواع نوشابه گازدار و شرکت آرمان سلامت نیمروز فعال در زمینه تولید انواع ماسک از جمله شرکت‌هایی هستند که این تسهیلات را دریافت کرده تا سهمی در بخش تولید و به تبع آن ارتقای وضع اشتغال زایی استان داشته باشند.

از آنجا که راه نجات و تعالی کشور تمسک به منویات مقام معظم رهبری علی الخصوص در بخش توصیه ایشان به حمایت از واحد‌های تولیدی است، بانک ملی ایران نیز فلسفه وجودی خود را بر پایه تسهیل امور اقتصادی کشور بنا نهاده و حامی مطمئنی برای مسوولان و مردم در برون رفت از شرایط بحرانی است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده