تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۳۹۹
کد خبر: ۲۲۰۵۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل تکنیکال و بنیادی کچاد/ اهداف قیمتی کچاد کجاست؟

‌می‌متالز - کچاد در سه ماهه ابتدایی سال مالی ۱۴۰۰، ۶،۰۱۳ میلیارد تومان (۱۰۸ تومان سود به ازای هر سهم) سود شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۷۶ درصدی را نشان می‌دهد. روند قیمتی کچاد چگونه خواهد بود؟

به گزارش می‌متالز، کچاد معاملات روز چهارشنبه را منفی آغاز کرد و اندکی بعد وارد مدار مثبت شد تا این که با سپری کردن یک روز کم نوسان و با معامله بیش از ۱۰.۵ میلیون برگه سهم و پایانی تقریبا صفر درصد تغییر به کار خود در روز آخر هفته پایان دهد.


تحلیل بنیادی کچاد/ رشد ۳۷۶ درصدی سود



کچاد در سه ماهه ابتدایی سال مالی ۱۴۰۰، ۶،۰۱۳ میلیارد تومان (۱۰۸ تومان سود به ازای هر سهم) سود شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

فروش این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱۱ درصد افزایش داشته است. حاشیه سود ناخالص از ۵۷ درصد در سه ماه ابتدایی سال ۹۹ به ۶۷ درصد در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ رسیده است. کچاد در بهار، ۷ درصد کمتر از سه ماهه پایانی سال قبل فروش گزارش کرده، اما از طرف دیگر حاشیه سود ناخالص شرکت نیز رشد ۶ درصدی نسبت به زمستان داشته است.

تحلیل تکنیکال و بنیادی کچاد/ اهداف قیمتی کچاد کجاست؟


همانطور که ملاحظه می‌شود روند فروش ماهانه شرکت و نرخ فروش کنسانتره صعودی است که نوید گزارش‌های فصلی خوبی را می‌دهد. این در حالی است که روند تولید شرکت نیز همچنان با ثبات است و خطری شرکت را از بابت قطعی برق تهدید نمی‌کند.

تحلیل تکنیکال و بنیادی کچاد/ عبور از سقف

 

تحلیل تکنیکال و بنیادی کچاد/ اهداف قیمتی کچاد کجاست؟


وضعیت نموداری کچاد نشان می‌دهد که سهم در ریزش‌های یکسال اخیر کمترین آسیب را دیده و طبق روند صعودی که از پاییز سال گذشته آغاز شده است قیمت سهم موفق شده که از سقف قبلی خود در ۲۳۳۰ تومان نیز عبور کند و هم اکنون به سمت تارگت خود در فیبوی ۱.۶۱ روی ۳۰۰۰ تومان در پیش است. این در حالی است که محدوده حمایتی سهم بر روی ۲۵۰۰ تومان قرار دارد.

منبع: نبض بورس

عناوین برگزیده