تاریخ: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۷۰۹
کد خبر: ۲۳۸۳۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کیش اینوکس، بستری برای جذب سرمایه‌گذار خارجی باشد

‌می‌متالز - مدیرعامل کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها همواره از ارکان مهم تبادل اطلاعات و آگاهی و پدید آمدن فرصت‌های شغلی جدید بوده است.

به گزارش می‌متالز، هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه درحالی برگزار شد که به نظر فرصت مناسبی برای تعاملات است.
زهرا بردباری، مدیرعامل کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران با بیان اهمیت و نقش نمایشگاه‌ها در پیشرفت و بالارفتن سطح تعامل با مشتریان و فعالان بازار سرمایه، از حضور در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی ابراز خشنودی کرد.

بردباری با تاکید بر اهمیت غنی‌تر شدن رویداد‌هایی که در حوزه مالی تشکیل می‌شود، پیشنهاد داد: با وجود ابهام در برخی از سیاست‌های حوزه بین الملل ارکان اجرایی نمایشگاه باید بیش از گذشته از ظرفیت این رویداد برای ایجاد زمینه‌های مناسب برای تعاملات بین المللی در سطح منطقه در جهت افزایش توسعه مبادلات بازرگانی و حضور و جذب سرمایه گذار خارجی استفاده کنند.

نایب رئیس هیات مدیره کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین اولویت پیش روی بازار سرمایه رفع ابهام‌های سیاست گذار، ثبات و شفافیت سیاست‌های دولت بوده است، گفت: در این نمایشگاه می‌توان از فرصت همفکری سیاست گذاران و تصمیم گیران حوزه پولی و فعالان و صاحبنظران بازار سرمایه استفاده کرد تا از این رهگذر بتوان علاوه بر رفع موانع و مشکلات بازار سرمایه به راهکار‌هایی در جهت عمق بخشیدن به بازار و راه اندازی ابزار‌های جدید پرداخت.


این فعال بازار سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تعامل کارگزاران در بورس اوراق، کالا و انرژی باشد تا تعداد مشتریان خود را افزایش داده و از نقطه نظرات مشتریان در جهت پیشبرد امور توسعه‌ای خود بهره گیرند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده