تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۷۸۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
کارشناس بازارهای جهانی فولاد و سنگ‌آهن گفت:

تعامل سازنده تولیدکنندگان موجبات هم‌افزایی صنعت فولاد کشور خواهد شد

می متالز - کارشناس بازارهای جهانی فولاد و سنگ‌آهن گفت: آینده بومی‌سازی و تولید تجهیزات و قطعات داخلی به میزان همکاری واحدهای داخلی و اشتراک‌گذاری اطلاعات آن‌ها بستگی دارد. این تعامل و همکاری باید در فضایی حرفه‌ای در راستای هم‌افزایی تولید کشور ایجاد شود.
تعامل سازنده تولیدکنندگان موجبات هم‌افزایی صنعت فولاد کشور خواهد شد

به گزارش می متالز، کیوان جعفری طهرانی، کارشناس بازارهای جهانی فولاد و سنگ‌آهن گفت: حضور و ورود قطعه‌سازان مختلف در نمایشگاه‌های تخصصی فولاد علاوه بر ایجاد حرکت درست، موجبات اطلاع همگی از اقدامات انجام گرفته را بیش از پیش فراهم خواهد ساخت. به اعتقاد بنده تدارکات داخلی و واردات محصولاتی مانند الکترود گرافیتی و حتی صادرات نیز باید با همبستگی و اتحاد شرکت‌های تولیدکننده شکل گیرد.

وی افزود: همکاری شرکت‌ها و اشتراک مزیت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند موجبات توسعه و هم‌افزایی صنعت کشور را فراهم کند.

جعفری طهرانی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: مهم‌ترین ضعف در صنعت فولاد کشور، عدم آگاهی تولیدکنندگان از اقدامات صورت گرفته توسط سایر شرکت‌ها در حوزه تامین مواد اولیه و واردات است؛ بنابراین با برقراری تعامل موثر عللوه بر آگاهی از وضعیت بازارهای جهانی می‌توان بر مشکلات داخلی نیز فائق آمد. استفاده از نظرات و تجربیات فعالان حوزه فولاد و معدن می‌تواند راهکار بسیار موثری در این زمینه به‌شمار رود.

عناوین برگزیده