تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۶
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۲۸۴۳۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

ادامه نهضت احداث هنرستان هم‌جوار صنعت؛ این بار در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل

‌می‌متالز - قرارداد احداث مجتمع هنرستان فنی حرفه‌ای فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل در راستای طرح هنرستان‌های هم‌جوار صنعت منعقد شد.

به گزارش می‌متالز، قرارداد احداث مجتمع هنرستان فنی حرفه‌ای فولاد کویر در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و با حضور رئیس هیئت‌مدیره فولاد کویر، نایب‌رئیس مجتمع فولاد کویر، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل و نماینده نوسازی مدارس استان اصفهان منعقد شد.

هدف از احداث این مجتمع آموزش دانش‌آموزان در راستای طرح هنرستان‌های هم‌جوار صنعت جهت اشتغال در صنایع شهرستان آران و بیدگل است و شرکت فولاد کویر نیرو‌های موردنیاز خود را از این هنرستان تأمین خواهد کرد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی هنرستان‌های هم‌جوار صنعت در تابستان امسال خبر داد و بیان کرد: هنرستان‌های هم‌جوار صنعت زمینه‌ساز اشتغال پایدار دانش‌آموزان پس از فراغت از تحصیل است و با آغاز به کار این هنرستان‌ها می‌توان انقلابی در این خصوص ایجاد کرد.

وی با اشاره به طرح ابتکاری هنرستان‌سازی در این استان خاطرنشان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و صنایع استان، ساخت هنرستان‌های در جوار صنعت با هدف ایجاد نهضتی برای تربیت نیروی کار ماهر در این استان آغاز شده است.

منبع: پانا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده