تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۶۷۱۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل:

گام‌های موثر فولاد کویر در حوزه فرهنگ اجتماعی/ نگاه مجتمع به حوزه فرهنگ، یک نگاه متعالی است

می‌متالز - رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل گفت: نگاه مجتمع فولاد کویر به حوزه فرهنگ یک نگاه متعالی است و این شرکت در تلاش است با انجام مسوولیت های اجتماعی خویش، گامی موثر در حوزه فرهنگ اجتماعی بردارد.

به گزارش می‌متالز، حسین حسین زاده در مراسم افتتاح فرهنگ سرای زنده یاد حاج محمود خوروش گفت: تنها راه برون رفت از چالش‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ی خارجی علیه اقتصاد و تولید کشور، توجه و التزام ویژه به حوزه فرهنگ، کارآفرینی و تلاش است.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: نگاه مجتمع فولاد کویر به حوزه فرهنگ یک نگاه متعالی است و این شرکت در تلاش است با انجام مسوولیت‌های اجتماعی خویش، گامی موثر در حوزه فرهنگ اجتماعی بردارد.

حسین زاده به در پیش بودن ایام تابستان و فراغت نوجوانان اشاره کرد و گفت: وجود زیرساخت‌های فرهنگی همچون فرهنگ سرا می‌تواند زمینه ساز رشد فرهنگی، هنری و خلاقیت نوجوانان در ایام فراغت باشد و بتوان از این طریق مسیر توسعه و تعالی اجتماعی را طی کرد.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل تاکید کرد: احداث این فرهنگسرا در شهر تاریخی نوش آباد، گامی موثر و اساسی برای اشاعه‌ی فرهنگ غنی این دیار و انتقال آن به میراث داران آینده است.

فرهنگ سرای زنده یاد «حاج محمود خوروش» در زیربنای ۴۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طی چهار سال به بهره‌برداری رسیده است.

شهر نوش آباد با ۱۲ هزار نفر جمعیت در سه کیلومتری غرب شهرستان آران و بیدگل قرار دارد.

منبع: خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده