تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۰۹۴۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان سمنان خبر داد:

افتتاح یک واحد صنعتی در شهرستان گرمسار با حضور معاون وزیرصمت

‌می‌متالز - با حضور معاون وزیر صمت و مسوولان استان سمنان، یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، «یادگار احمدی» مدیرکل صمت استان سمنان در حاشیه بهره‌برداری از واحد‌های صنعتی اظهار کرد: با حضور «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و مسئولین استانی، واحد تولیدی صنعتی الیاف ارغوان گستر سپید در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره برداری رسید.

وی افزود: واحد تولیدی الیاف ارغوان گستر سپید در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی ایوانکی با سرمایه‌گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید هشت هزار تن الیاف استیپل پلی‌استر، زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل صمت استان سمنان ادامه داد: معاون وزیر صمت در سفر به استان سمنان از دو واحد تولیدی شکوفا شیمی آرین و شکوفا بهداشت آرین تولید کننده انواع مواد شوینده و بهداشتی با برند پرژک در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

احمدی همچنین گفت: معاون وزیر صمت، در آیین تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن استان سمنان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هم حضور یافت و با استاندار سمنان نیز دیدار کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده