تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۴۳
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۰۹۵۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کرمانشاه مطرح کرد؛

محقق شدن بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات منابع سفر رئیس جمهور به استان در ۶ ماه گذشته

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کرمانشاه از محقق شدن بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات منابع سفر رئیس جمهور به این استان در ۶ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «محسن دارابی» مدیرکل صمت استان کرمانشاه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از انتصاب «محمدطیب صحرایی» استانداری فعلی کرمانشاه، مجموعا از منابع مصوبات سفر ریاست جمهور به استان ۵۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم، اما در ۶ ماه گذشته و با تلاش‌های مستمر و برگزاری جلسات منظم میان استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان استانی، ۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده، ۱۰۲۰ میلیارد تومان مصوبه داشته‌ایم، ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد منقهد شده و در مجموع ۳۲۰۰ میلیارد تومان از محل منابع بانکی سفر ریاست جمهور به استان کرمانشاه تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه استاندار انسجام فکری درستی در مدیریت استان را فراهم کرده، ادامه داد: رمز موفقیت استان، در پیگیری هوشمندانه موضوعات مهم و اثرگذار و همچنین دسته‌بندی کردن آن‌ها در قالب تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و پروژه‌های بر زمین مانده سفر حضرت آقا به استان، بوده است.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه همچنین افزود: خبر خوشحال کننده دیگر که برآورده شدن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران ارشد استان بوده، تامین مالی پایدار یکی از مصوبات سفر حضرت آقا یعنی شرکت گسترش سوخت سبز (بیواتانول) بود که در تاریخ ۳۰ خردادماه سال‌جاری به شرکت سهامی عام پروژه ثبت شده است.

دارابی همچنین گفت: در مرداد امسال پذیره‌نویسی این طرح شروع شده و پیش‌بینی می‌شود که ۳۰۰۰ میلیارد تومان سهام این شرکت از طریق بورس فروخته شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده