تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۱۸۰۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک پارسیان تشرح کرد:

مسیر‌های چهارگانه افزایش سرمایه بانک پارسیان

‌می‌متالز - مدیر عامل بانک پارسیان با بیان اینکه افزایش سرمایه بانک در دستور کار قراردارد، گفت: بانک پارسیان در برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال افزایش سرمایه بانک از چهارمحل است.

به گزارش می‌متالز، کوروش پرویزیان در رابطه با برنامه‌های بورسی پیش رو این بانک، گفت: در حال حاضر میبایست مجمع افزایش سرمایه‌ای را که مصوب شده است را دنبال کنیم تا بحث افزایش سرمایه بانک انجام شود. البته سهامداران عمده‌ی بانک بر افزایش سرمایه برعدد بالاتر توافق دارند که درحال پیگیری هستیم.

وی با بیان اینکه از چند محل دنبال افزایش سرمایه بانک هستیم. افزود: یکی از محل‌های افزایش سرمایه بانک از آورده نقدی است و دیگری از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها است که انجام نشد.

مدیرعامل بانک پارسیان ادامه داد: در دهه‌ی ۹۰ در ارتباط با تسهیلات گروه مفاسدی رستمی صفا مسائلی به وجود آمد که خوشبختانه حکم آن در مرداد ماه صادر شد و امیدواریم از محل آن و بروز رسانی که اتفاق می‌افتد امکانات جدیدی برای بانک و سهامداران فراهم شود تا از آن محل هم بتوانیم افزایش سرمایه داشته باشیم. همچنین روش دیگری به بانک مرکزی پیشنهادشده است که با تصویب آن اطلاع رسانی را انجام خواهیم داد.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده