تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۳۱۸۷۸۶
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری سیزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - سیزدهمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان در سال ۱۴۰۲ به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با خط تولید ذوب آهن اصفهان، همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان و والدین در تــالار آهن و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن ۷ مهرماه برگزار شد. در این برنامه ۱۰۰ خانواده در قالب ۳۵۰ نفر و همچنین تعدادی از مسوولین شرکت حضور داشتند.

به گزارش می‌متالز، در حاشیه این بازدید، با تعدادی از همکاران گفتگو نمودیم که در ادامه می‌خوانیم:

احمد طلایی از مدیریت تولید وتوزیع برق بیان داشت:این برنامه‌ها تاثیرات مثبتی بر خانواده‌های کارکنان داشته است. وی بر نقش مهم روابط عمومی در ارتباط مستحکم و ایجاد انگیزه در کارکنان تاکید داشت و ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران این برنامه گفت: امیدواریم این برنامه هابصورت مستمر انجام شود.

ابوالفضل عباسی از مدیریت حراست ضمن ابراز خرسندی از حضور در این بازدید گفت: همیشه اعضای خانواده ام دوست داشتند از محل کارم در کارخانه بازدید کنند. این گونه بازدید‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی بر اعضای جوان خانواده داشــته باشــد، زیرا از طریق آشنا شدن با خط تولید و مشقات کار و تلاش، بیشتر قدر زحمات سرپرست خانواده خود را می‌دانند.

وی افزود: پیشــنهاد می‌کنم برنامه‌های بازدید به نحوی در نظر گرفته شود که مدیریت‌های مختلف در یک روز از خط تولید بازدید داشته باشند تا علاوه بر آشنایی با روند تولید، خانواده‌ها نیز از نزدیک با همدیگر آشنا شوند.

محمد ابراهیم لک از حوزه بسیج گفت: خانواده‌ها از طریق بازدید از کارخانه با چگونگی تولید محصولات فولادی و همچنین سختی کار همسران خود آشنا می‌شوند.

وی افزود: تنوع برنامه‌های بازدید بالا و بسیار جالب بود. این موضوع دلگرمی بیشتر برای کارکنان را در پی دارد. امید است برنامه‌های بازدید بیشتری در نظر گرفته شود تا کارکنان بتوانند کارخانه را بهتر به خانواده خود معرفی کنند.

مجتبی خاک سفیدی ازمدیریت تولید وتوزیع برق ذوب آهن اصفهان را جبهه صنعت کشور دانست که بازدید از آن برای همگان می‌تواند خاطره انگیز و جذاب باشد و گفت: بازدید از شرکت برای قشر جوان و فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مفید است، زیرا با این صنعت آشنا می‌شوند و احساسات متفاوتی در آن‌ها ایجاد می‌شود و می‌توانند شرایط سخت کار در ذوب آهن را بهتر درک کنند. این آشنایی می‌تواند تاثیرات بیشتری بر فرزندان داشته باشد، زیرا باعث علاقه آن‌ها به این صنعت خواهد شد.

امیرحسین بهارلوئی گفت: بازدید خانواده‌ها از خط تولید ایده بســیار جذابی اســت که برای خانواده‌های کارکنان اجرایی شــده و اینکه همسران می‌توانند با محیط سخت کاری ذوب آهن اصفهان آشنا شوند بسیار خوب است واگر بازدید خط تولید کامل‌تر بود بهتر بود.

وی افزود: اولین برنامه اســت که همراه با خانواده در ذوب آهن اصفهان یک روز را ســپری می‌کنیم و این مهم برای روحیه من و همسرم بسیار مفید است.

مهدی رحیمی از مدیریت راه آهن و ترابری تنوع برنامه‌های این بازدید را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: از همان ابتدای روز، برنامه‌های متنوع و جالبی برای فرزندان و خانواده‌ها انجام شد که شایسته تقدیر است.

وی افزود: این گونه بازدید‌ها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است.

برگزاری سیزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

برگزاری سیزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

برگزاری سیزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده