تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۲۳۴۲۱
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری شانزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - شانزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید در سال جاری به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌ها از شرایط کار و تلاش در این مجتمع بزرگ صنعتی و پیشرفت‌های آن و تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب آهن، ایجاد فضای صمیمی در محیط خانواده و کار، همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان و والدین و تهیه عکس یادگاری در موزه روابط عمومی، جمعه ۱۲ آبان ماه برگزار شد، همچنین از افرادی که تولد خود یا یکی از اعضای خانواده و یا سالگرد ازدواج شان مصادف با این برنامه بود با اهدا جوایز تجلیل به عمل آمد. در این برنامه ۱۰۷ خانواده به تعداد ۴۱۰ نفر حضور داشتند.

به گزارش می‌متالز، در حاشیه این بازدید، با تعدادی از همکاران گفتگو نمودیم که در ادامه می‌خوانید.

محمد علی رضایی از مدیریت تولید و توزیع برق با اشاره به اینکه، چنین برنامه‌هایی تاثیرات مثبتی بر خانواده‌های کارکنان داشته است، گفت: روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد انگیزه در کارکنان دارد. وی ضمن قدردانی از تمامی همکاران بیان داشت:چنانچه بازدید کارخانه کامل‌تر انجام شود برای خانواده‌ها مفیدتر است.

امین سهرابی از مدیریت فولادسازی بیان داشت: همیشه اعضای خانواده ام دوست داشتند از محل کارم در کارخانه بازدید کنند. این گونه بازدید‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی بر اعضای جوان خانواده داشــته باشــد، زیرا از طریق آشنا شدن با خط تولید و مشقات کار و تلاش، بیشتر قدر زحمات سرپرست خانواده خود را می‌دانند. اگر این برنامه بعد از ظهر برگزار می‌شد برای بچه‌ها بهتر بود. وی افزود: پیشــنهاد می‌کنم برنامه‌های بازدید به نحوی در نظر گرفته شود که مدیریت‌های مختلف در یک روز از خط تولید بازدید داشته باشند تا علاوه بر آشنایی با روند تولید، خانواده‌ها نیز از نزدیک با همدیگر آشنا شوند.

محمد عباسی از مدیریت پشتیبانی و فروش گفت: خانواده‌ها از طریق بازدید از کارخانه با چگونگی تولید محصولات فولادی و همچنین سختی کار همسران خود آشنا می‌شوند. وی افزود: تنوع برنامه‌های بازدید بالا و بسیار جالب بود. این موضوع دلگرمی بیشتر برای کارکنان را در پی دارد. امید است برنامه‌های بازدید بیشتری در نظر گرفته شود تا کارکنان بتوانند کارخانه را بهتر به خانواده خود معرفی کنند.

اختیار اسدنژاد از قسمت کنترل کیفی، ذوب آهن اصفهان را جبهه صنعت کشور دانست که بازدید از آن برای همگان می‌تواند خاطره انگیز و جذاب باشد و گفت: بازدید از کارخانه برای قشر جوان و فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مفید است، زیرا با این صنعت آشنا می‌شوند و احساسات متفاوتی در آن‌ها ایجاد می‌شود و می‌توانند شرایط سخت کار در ذوب آهن را بهتر درک کنند. این آشنایی می‌تواند تاثیرات بیشتری بر فرزندان داشته باشد، زیرا باعث علاقه آن‌ها به این صنعت خواهد شد.

محسن ظریفی از مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بیان داشت: بازدید خانواده‌ها از خط تولید ایده بســیار جذابی اســت که برای خانواده‌های کارکنان اجرایی شــده و اینکه همسران می‌توانند با محیط سخت کاری ذوب آهن اصفهان آشنا شوند بسیار خوب است واگر بازدید خط تولید کامل‌تر بود بهتر بود. وی افزود: اگر با توجه به شرایط جوی قرار است برنامه در محیط بسته انجام شود اولا گل آرایی میز پذیرایی فراموش نشود وهمچنین جهت پذیرایی بخصوص آب جوش و چایی بهتراست نفرات مخصوص در نظر گرفته شود که حادثه‌ای برای بچه‌ها رخ ندهد، ضمنا برای گرفتن عکس یادگاری بهتر است از زمینه عکس‌های قدیمی کارخانه استفاده شود.

ظریفی اظهار داشت: این گونه بازدید‌ها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است.

علی قدم زن از مدیریت امور سهام بیان داشت:خانواده ام بسیار راضی و خوشحال شدند از این که محیط کاری من را از نزدیک دیدند. وی افزود: رضایت کاملی از برنامه‌های خوب روابط عمومی شرکت دارم، چنانچه ساعت بازدید را دیرتر شروع کنند برای بچه‌ها بهتر است.

برگزاری شانزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

برگزاری شانزدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده