تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۱۹۲۳۴
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری آیین مولودی خوانی و جشن هفته وحدت در ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - همزمان با ولادت فرخنده و نورانی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)، ولادت با شکوه بنیانگذارفقه جعفری حضرت امام صادق (ع) و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، آیین مولودی خوانی و جشن با شکوهی دوشنبه ۱۰ مهر ماه در مسجد الزهرا (س) ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این آیین با شکوه که با حضور جمعی از کارکنان و توسط شورای فرهنگی شرکت برگزار شد، حجت الاسلام حمید اکبری در خصوص مناسبت‌های مذکور به ایراد سخن پرداخت.

وی در خصوص جایگاه هفته وحدت در کشور و بین مسلمانان جهان اظهار داشت: اتحاد و امنیت در هر جامعه‌ای از ضروریات زندگی است و امروز وحدت مسلمانان جهان حول محور قرآن کریم و تعالیم نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)، نجاتبخش مسلمانان است.

حجت الاسلام حمید اکبری به صفات پیامبر عظیم الشان اسلام اشاره کرد و بیان نمود: طبق آیات قرآن، حضرت محمد (ص)، الگوی کامل و واقعی تمامی مردمان جهان در طول آفرینش است.

وی در ادامه با اشاره به ولادت با شکوه بنیانگذارفقه جعفری حضرت امام صادق (ع) به سخنان آن حضرت در مورد اهمیت کار و تلاش در اسلام و در بین مسلمانان اشاره کرد وگفت: کار و تلاش، عبادت و مایه عزت مسلمانان است و در هیچ شرایطی نباید از آن غافل شد.

در این آیین با شکوه، صالحی از مداحان اهل بیت (ع) به مناسبت این دو میلاد فرخنده به مولودی خوانی پرداخت.

برگزاری آیین مولودی خوانی و جشن هفته وحدت در ذوب آهن اصفهان

برگزاری آیین مولودی خوانی و جشن هفته وحدت در ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده