تاریخ: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۱۹۴۳۲
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری چهاردهمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید

‌می‌متالز - چهاردهمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان در سال ۱۴۰۲ به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با خط تولید کارخانه ذوب آهن اصفهان، همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان و والدین در تــالار آهن و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن ۱۴ مهرماه برگزار شد. در این برنامه ۱۰۵ خانواده در قالب ۴۰۵ نفر و همچنین تعدادی از مسئولین شرکت حضور داشتند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا امین صبوری مدیر تولید توزیع برق گفت: بازدید خانواده‌ها از شرکت جنبه‌های بسیار مثبتی هم برای شاغلین دارد و هم برای خانواده، زیرا دید خانواده نسبت محیط کار و شرایط بهتر و بازتر خواهد شد و قطعا این دیدگاه باعث همدلی و همکاری بیشتر با عضوی که در این صنعت مشغول به کار است، می‌شود.

وی افزود: از طریق این بازدید‌ها فرزندان خانواده انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند که در این مجتمع بزرگ صنعتی فعالیت کنند و در صنعت و جامعه موثر واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه این بازدید‌ها فقط جنبه شادی ندارد و می‌تواند آینده فرزندان و جامعه را رقم بزند گفت: بازدید از صنعت بخصوص صنعت بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان می‌تواند چالشی برای فرزندان جهت ایفا کردن نقش‌های بزرگ در صنعت و کشور باشد و بهتر است این بازدید‌ها در دوره‌های مختلف برگزار شو تا هم فرزندان و هم خانواده‌ها از این مزیت بزرگ استفاده کنند.

علی اصغر فریفته شاغل در مدیریت خدمات و امور اجتماعی با ۲۱ سال سابقه گفت: بازدید خانواده‌ها باعث می‌شود آن‌ها درک درستی از محل کار شاغلین داشته و بدانند تلاشگران شرکت با چه سختی فعالیت می‌کنند، بازدید خانواده شامل برنامه‌های متنوع بود که باعث ایجاد روحیه و حرکت در جهت همدلی خانواده‌ها می‌شود و این برای کارکنان شرکت که شرایط سخت کاری دارند بسیار مثمر ثمر است.

وی افزود: از اینکه با خانواده دوستان خودمان آشنا می‌شویم بسیار خرسندیم و امید است این برنامه‌های بازدید تداوم یابد.

عبدالرضا وکیلی شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی با ۱۲ سال سابقه کار با اشاره به اینکه این برنامه بخصوص برای فرزندان بسیار متنوع بود، گفت: برنامه بازدید به همراه خانواده می‌تواند انگیزه مضاعف و ایجاد روحیه بر‌ای کارکنان را به همراه داشته باشد و همچنین باعث می‌شود تا خانواده‌ها نیز علاقه خاصی به ذوب آهن اصفهان پیدا کرده و نسبت به کارخانه علاقه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: کار در ذوب آهن اصفهان شرایط دشواری دارد و همین باعث می‌شود تا کارکنان احتیاج به برنامه مفرح و شاد داشته باشند و بازدید از شرکت می‌تواند این فرصت را فراهم کند تا انگیزه کارکنان بیشتر شود.

محمد قنبری شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی با ۱۰ سال سابقه گفت: این گونه بازدید‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی بر اعضای جوان خانواده داشــته باشــد، زیرا از طریق آشنا شدن با خط تولید و مشقات کار و تلاش، بیشتر قدر زحمات سرپرست خانواده خود را می‌دانند. بهتر است بازدید‌ها به نحوی در نظر گرفته شود که مدیریت‌های مختلف در یک روز از خط تولید بازدید داشته باشند.

برگزاری چهاردهمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید

برگزاری چهاردهمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده