تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۲۰۹۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گفتگوی آریا حمیدیان برگزار کننده رویداد کیش:

آنچه باید درباره نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ بدانید! + فیلم

‌می‌متالز - نشست خبری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و پانزدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۳) روز دوشنبه ۲۴ مهرماه برگزار شد. در حاشیه این نشست آریا حمیدیان مسوول برگزاری این رویداد به سوالات خبرنگار پاسخ داد.

در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ چند شرکت حضور دارند؟

به گزارش می‌متالز، آریا حمیدیان به خبرنگار گفت: در رویداد کیش اینوکس امسال تا این لحظه ۲۵۰ شرکت، سازمان، موسسه از بخش‌های خصوصی و دولتی حضور دارند. هنوز چند پاویون مثل پاویون معاونت علمی و فناوری و استانی هنوز جزئیات خود را اعلام نکردند و احتمالا این تعداد افزایش هم خواهد یافت.

او ادامه داد: در بُعد محتوایی نیز امسال نشست‌ها از عمق و محتوای بسیار بیشتری برخوردار است و اساتید دانشگاه، سخنرانان داخلی و بین المللی در این نشست‌ها با موضوعات روز اقتصادی کشور خواهیم داشت.

حمیدیان اظهار داشت: کیش اینوکس امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

تعداد بازدید : 2

برگزارکننده رویداد کیش اینوکس ادامه داد: در طی سه سال گذشته ما درگیر مشکلاتی از جمله یک سال کرونا، سال بعد تبعات بعد از کرونا، سال بعد تغییر و جابجایی در دولت بودیم. همان گونه که مستحضرید کیش اینوکس یک نمایشگاه نیست و یک رویداد است و پروسه محتواسازی، برنامه ریزی و سازماندهی آن نُه ماهه می‌باشد. امسال خوشبختانه دیگر مساله کرونا وجود نداشت و با مستقر شدن کامل و تثبیت دولت ما امسال خیلی نسبت به سال‌های قبل توانستیم برنامه‌های مان را به شکل مطلوب تری پیش ببریم.

تعداد بازدید : 1

آیا هیات‌های خارجی هم در این نمایشگاه حضور دارند؟

حمیدیان در پاسخ به این پرسش گفت: در ارتباط با میهمانان خارجی تا این لحظه هیات‌هایی از ارمنستان، روسیه، چین، ترکیه و سوئیس هماهنگی‌های حضورشان را انجام داده اند و انشاالله در خدمت آن‌ها خواهیم بود.

تعداد بازدید : 2

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده