تاریخ: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۳۲۴۹۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته بسیج

‌می‌متالز - پیام مهندس مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بهمناسبت هفته بسیج را در ادامه بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «بسیج یک فرهنگ است، بسیج یک گفتمان است، بسیج یک تفکّر است. این فرهنگ عبارت است از خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقّع به اجتماع و به کشور.»
آغاز هفته بسیج، یادآور تشکیل خالصانه‌ترین نهاد ارزشی و مردمی برخاسته از بدنه‌ی جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی و نیروی درون زای کشور در روند تکاملی انقلاب اسلامی نقش‌های سترگ و ماندگاری از خود بر جای گذارده است. مقاومت شکوهمند امروز مستضعفان مقتدر و مظلوم جهان اسلام در فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و حمایت‌های آشکار و ضدبشری آمریکای جنایتکار از ماشین جنگی اسرائیل غاصب، نشان از تکثیر روحیه‌ی ایثار و پایداری بسیج در سرتاسر جهان اسلام است. این روحیه‌ی از خود گذشتگی و مقاومت درس‌های بزرگی را فراروی بشریت امروز قرار داده و آنان را به آینده‌ای نوید می‌دهد که آزادی قدس عزیز در چشم انداز آن پیداست.

یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند امام شهدا و شهیدان گرانقدر بسیجی را گرامی می‌دارم و هفته بسیج را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان گرامی، بخصوص خانواده‌ی بزرگ ذوب‌آهن اصفهان تبریک عرض نموده، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان (عج الله) را از ایزد منان مسالت دارم.

مهدی کوهی
مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده