تاریخ: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۲۶۴۷۳
سرویس خبر : اجتماعی
با استقبال گسترده خانواده‌های ذوب آهنی برگزار شد:

بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شستا در ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآنی خانواده بزرگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ۷و۸ آذر ماه جاری در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم افتتاحیه این مسابقات که با استقبال گسترده خانواده‌های ذوب آهنی همراه بود، چهارشنبه ۸ آذر ماه با حضور آیت اله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی، آرش شفیعی سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت، جمعی از دیگر مدیران و شرکت کنندگان مسابقات در محل باشگاه فجر برگزار شد.

آیت اله رهبر در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از هیئت اجرایی و شرکت کنندگان این مسابقات، به عظمت قرآن و اهمیت تعلیم وتعلم آن در بین مسلمانان اشاره کرد و یادآور شد: قرآن کریم معجزه جاویدان پیامبر بزرگ اسلام (ص) و بیان کننده تمام معارف، نیاز‌ها و خواسته‌های مردم جهان در طول تاریخ است.

وی افزود: کلید اسرار و بیان کننده مفاهیم قرآنی وجود بزرگوار ائمه (ع) و به ویژه مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) است که قرآن ناطق است.

در فرآیند اجرایی مسابقات برگزار شده، شرکت کنندگان با اعلام آمادگی و ثبت نام در رشته‌های اعلامی که شامل حفظ کل قرآن کریم و جزء‌های کمتر، رشته‌های تحقیق، قرائت و ترتیل، مفاهیم، اذان و نهج البلاغه می‌شد به رقابت پرداختند. پدرام کیانی معاون مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت در این زمینه گفت، در جدید‌ترین برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با هماهنگی شورای فرهنگی شرکت، ضمن اطلاع رسانی برنامه، دستورالعمل و زمان بندی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآنی سازمان تامین اجتماعی کشور (شستا) به همکاران ذوب آهنی، ۵۰۰ نفر از همکاران و اعضای خانواد‌های شان در دو گروه مردان و زنان و گرو ه‌های سنی مختلف در این مسابقات حاضر شدند. در مسابقات مذکور ۷ نفر ذوب آهنی در رشته حفظ کل قرآن کریم حضور داشتند که ۶ نفر ازآن‌ها از بین خانم‌ها بودند.

حجت الاسلام حمید اکبری مجری برگزاری این مسابقات نیز با اشاره به برقراری آموزش‌ها و برنامه‌های قرآنی شرکت در طول هر سال و از جمله ماه مبارک رمضان گفت: داوری مسابقات حاضر توسط اساتید و مربیان قرآنی دارالقرآن الکریم استان اصفهان انجام شد.

وی افزود، برندگان مرحله مقدماتی این مسابقات در تمامی رشته‌ها به زودی اعلام و جوایز آن نیز به برندگان تقدیم خواهد شد.

در ادامه مسابقات و در مرحله دوم، این برندگان در مسابقات بعدی که با حضور برگزیدگان دیگر واحد‌های سازمان تامین اجتماعی برگزار می‌شود به رقابت می‌پردازند. در سومین مرحله نیز، برندگان مرحله دوم با شرکت کنندگان مسابقات قرآنی در سطح کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شستا در ذوب آهن اصفهان

بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شستا در ذوب آهن اصفهان

بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شستا در ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده