تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۸
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۲۵۲۵۷
سرویس خبر : اجتماعی
در جلسه فرماندهان بسیج ذوب آهن اصفهان و با حضور مدیرعامل عنوان شد:

بسیجی مرد دوران‌های سخت است

‌می‌متالز - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جلسه شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با حضور مدیرعامل و رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه که به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج مقداد در محل دفتر مدیریت مهندسی نت تعمیرات شرکت برگزار شد مهندس کوهی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک این ایام ارزشمند و تشریح نقش بسیج در پیشرفت‌های علمی و صنعتی تصریح نمود: بسیجی مرد میدان‌های سخت است.

وی نقش هوش مصنوعی و آغاز انقلاب چهارم صنعتی را یاد آور شد و گفت: انقلاب صنعتی چهارم، بر پایه تولید داده، دانش، پردازش و تصمیم سازی سریع استوار است و توجه به آموزش‌های روز، اصل اساسی نیرو‌های متخصص محسوب می‌شود. وی افزود: برای زنده ماندن در عرصه صنعتی، راهی نداریم جز صنعتی شدن براساس اصول تکنولوژی‌های جدید و توجه به هوش مصنوعی.

در این جلسه سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان نیز ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان این شرکت، گزارش کوتاهی از اهم فعالیت‌های این حوزه را بیان نمود و گفت: بسیج ذوب آهن اصفهان علاوه بر ماموریت‌های محوله، با راه اندازی قرارگاه‌های جهادی و خودکفایی - علمی، بهره وری و نخبگان - فرهنگی و ورزشی، و با هدف صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش تولید و خدمت رسانی، اقدامات مهم و تاثیر گذاری را برای شرکت به نتیجه رسانده است.

وی افزود: انجام پروژه‌های دانش بنیان و برگزاری تور‌های علمی نخبگان صنعت، ساخت و یا تعمیر تعداد ۵۷ باب منزل مسکونی برای نیازمندان، تهیه ۸ هزار بسته کمک معیشتی، تهیه ۱۰۰ سری جهازیه و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی، ورزشی، از جمله اقدامات بسیج ذوب آهن اصفهان می‌باشد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت‌های مدیریت عالی شرکت و مدیریت‌های ساعی قدردانی نمود.

در این جلسه از همکار تلاشگران، فرزاد ایمانی که در مسابقات جهانی ماشین کاری روسیه (آبان ماه) مقام دوم را کسب نموده بود، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شرکت کنندگان در این جلسه در محل یادمان شهدای گمنام حاضر شدند و ضمن غبارروبی مزار مطهر آن‌ها و قرائت فاتحه، با آرمان‌های این اسطوره‌های ایثار و شهادت تجدید میثاق نمودند.

بسیجی مرد دوران‌های سخت است

بسیجی مرد دوران‌های سخت است

بسیجی مرد دوران‌های سخت است

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده