تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۳۲۷۰۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

گزارش روز دوم حضور فولاد اکسین خوزستان در دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد ایران/ حضور مسوولان کشوری در غرفه فولاد اکسین خوزستان

‌می‌متالز - روز دوم دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد ایران، غرفه فولاد اکسین خوزستان پرشورتر از روز اول، میزبان مسئولان کشوری و لشکری، خبرنگاران، مدیران شرکت‌های مختلف، صنعتگران و علاقه‌مندان به حوزه صنعت فولاد و نورد بود.

به گزارش می‌متالز، روز دوم دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد ابران برای اکسینی ها، با حضور مهندس علی محمدی و برخی از کارشناسان شرکت در افتتاحیه اولین کنفرانس ملی نوردکاران فولادی آغاز شد.

در ادامه سردار رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان، با مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش، توضیحات و اطلاعات مورد نیاز مشتریان، صنعتگران و علاقه‌مندان حوزه صنعت نورد فولاد، توسط سرکار خانم شیرالی پور، مسئول حسابداری فروش و قرارداد‌های شرکت در غرفه فولاد اکسین، ارائه شد.

مصاحبه اختصاصی مهندس محمدی با واحد خبر شبکه یک سیما و ارائه گزارشی از افتخارآفرینی‌های فولاد اکسین خوزستان در تولید، درآمد و سوددهی، از دیگر برنامه‌های روز دوم این شرکت در نمایشگاه بود.

در ادامه نیز، تعداد زیادی از خبرنگاران رسانه‌های تخصصی صنعت فولاد با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان، ضمن دیدار با کارشناسان روابط عمومی شرکت در جریان آخرین اخبار شرکت قرار گرفتند.

در لحظات پایانی روز دوم، حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس سابق دادگستری خوزستان و دادیار فعلی دیوان عالی کشور، در غرفه شرکت حاضر شد و از آخرین دستاورد‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده