تاریخ: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۴۱۷
کد خبر: ۳۲۶۴۵۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تقدیر و تشکر مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از کارکنان شرکت در پی کسب رشد ۲۵ درصدی تناژ تولید در هشت ماهه سال ۱۴۰۲

‌می‌متالز - مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی کسب رشد ۲۵ درصدی تناژ تولید در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ از کارکنان شرکت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

بدون شک هر جا با همدلی و وفاق جمعی، خدمتی صورت می‌گیرد، برکاتش شامل مردم می‌شود.

موفقیت‌های اخیر شرکت فولاد اکسین در سال رشد تولید و مهار تورم با کسب جایگاه صادرکننده‌ی برتر کشور، رشد ۲۵ درصدی تولید و رشد صدرصدی سودآوری، نشان از عزم جدی کارکنان سخت‌کوش این مجموعه عظیم صنعتی دارد.

کارکنان فولاد اکسین همواره ثابت کردند که در مسیر عمران و آبادانی منطقه و کشور گام بر‌می‌دارند؛ این دلاوران آینه تمام‌نمای شرافت، عزت‌مندی، صلابت، خلوص، اقتدار، تقوا، ایثار، فداکاری و جهاد بی‌وقفه هستند.

بر این باوریم توسعه و بالندگی صنعت فولاد و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه سازنده کارکنان فولاد اکسین میسر است.

به امید اینکه بتوانیم در آینده نزدیک نیز به اهداف بزرگتری دست پیدا کنیم و با همت و همدلی، دستاورد‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

بدینوسیله ضمن تبریک کسب موفقیت‌های روزافزون، از مجاهدت همکاران گرامی قدردانی می‌نمایم؛ امید که در ذیل سایه امام زمان (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عمران و آبادانی ایران اسلامی، بیش از پیش بکوشیم.

موفقیت، سربلندی و سلامتی شما تلاشگرمان، به همراه خانواده‌های بزرگوارتان را از ایزد منان طلب دارم.

"یا حق"

علی محمدی

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

۱۷ آذر ۱۴۰۲

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده