تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۲۸۹۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه:

زنان در کار گروهی انعطاف‌پذیری بیشتری دارند

‌می‌متالز - معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: زنان در تیم‌سازی و کار گروهی انعطاف‌پذیری بیشتری دارند، و در حل مسایل چند ضابطه‌ای موفق‌تر هستند و می‌توانند چند کار را هم زمان انجام دهند.

به گزارش می‌متالز، علیرضا کاظمی معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در جشن میلاد حضرت زهرا (س) ضمن تبریک روز زن به بانوان شاغل در فولاد مبارکه، شرکت‌های پیمانکاری و بازنشستگان فولاد مبارکه اظهار کرد: خوشحالیم که در زادروز بانوی آب و آفتاب دور هم جمع شده‌ایم.

وی افزود: ما در فولاد مبارکه برای کار‌های بزرگ حضور داریم، برای انجام کار بزرگ باید حرکت کنیم و مقدمه حرکت داشتن استراتژی است.

زنان در کار گروهی انعطاف پذیری بیشتری دارند

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه اگر به رفاه ذهنی، خودباوری و عزت نفس برسیم حتما به سمت خلق اتفاقات خوب حرکت خواهیم کرد، افزود: باید توجه داشت ساختار سازمانی یک طرف ماجرا و استعداد و توانایی افراد سوی دیگری است که با تقویت هر دو می‌توان به موفقیت رسید.

وی گفت: زنان خودباور دارای عزت هستند و ما در فولاد مبارکه به چنین بانوانی نیاز داریم.

زنان در کار گروهی انعطاف پذیری بیشتری دارند

کاظمی با بیان اینکه در مطالعات مکنزی آمده است که زنان در تیم‌سازی و کار گروهی انعطاف‌پذیری بیشتری دارند، ادامه داد: زنان در حل مسایل چند ضابطه‌ای موفق‌تر هستند و می‌توانند چند کار را هم زمان انجام دهند.

وی با بیان اینکه زنان باید توانایی درونی خود را بشناسند، گفت: هر کجا بانوان فعالیت دارند مردان با انضباط بهتری کار می‌کنند.

زنان در کار گروهی انعطاف پذیری بیشتری دارند

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در فولاد مبارکه مسیر ماندگاری را برای خلق آینده بهتر رقم خواهیم زد، تصریح کرد: خلق آینده بهتر روش مادرانه است در این روش همه باید آینده نگر و بستراندیش باشند، ما ضرورت تفکیک جنسیتی را نداریم بلکه بهبود تفکر برای ما مهم است.

زنان در کار گروهی انعطاف پذیری بیشتری دارند

وی با بیان اینکه در نگرش مادرانه شخص کار را از آن خود می‌داند و خود را خالق تعریف می‌کند، ادامه داد: ما نیازمند رفاه جسمی هستیم، باید به ذهن، جسم، علم و پیرامون خود رسیدگی کنید، اگر بخواهیم مسیر مادرانه خود را طی کنیم

باید از همه ظرفیت‌های آموزشی استفاده کنیم و از ذهن و جسم خود مراقبت کنیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده