تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۳۵
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۲۹۰۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه خبر داد؛

رونمایی از «سامانه جامع بومی‌سازی فولاد مبارکه» در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

‌می‌متالز - رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه از رونمایی از «سامانه جامع بومی‌سازی فولاد مبارکه» در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی شهیدی رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه با اشاره به راه‌اندازی «سامانه جامع بومی سازی فولاد مبارکه» اظهار کرد: نیاز‌های خرید خارج فولاد مبارکه با در نظر گرفتن میزان تکرارپذیری آن‌ها برای ترغیب سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در اکتساب دانش و سرمایه‌گذاری تولید این اقلام در سامانه جامع بومی سازی بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان می‌توانند به این سامانه مراجعه و آمادگی خودشان را در این سامانه اعلام کنند.

رئیس واحد بومی‌سازی فولاد مبارکه تصریح کرد: چنانچه کالا‌های معرفی شده در وندورلیست فولاد مبارکه دارای کد باشند این اعلام آمادگی در کارتابل بومی سازی قرار می‌گیرد و اگر احیانا دارای کد تامین‌کنندگی در فولاد مبارکه نباشند همزمان با این اعلام آمادگی، به صفحه برنامه‌ریزی خرید فولاد هدایت می‌شوند و در آنجا ثبت نام خودشان را انجام می‌دهند.

وی افزود: در نهایت این درخواست‌ها با در نظر گرفتن اولویت در فرایند ارزیابی قرار می‌گیرند، به آن‌ها کد تخصیص می‌یابد و می‌توانند با ارائه و تولید محصول نیاز‌های فولاد مبارکه را مرتفع کنند.

شهیدی تصریح کرد: «سامانه جامع بومی‌سازی فولاد مبارکه» روز سه شنبه ۱۹ دی ماه در نخستین روز پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در برج میلاد تهران رونمایی خواهد شد.

گفتنی است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در محل برج میلاد تهران با حضور شرکت‌های فولادی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده