تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۲۹۰۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه:

ارزیابان نبود هیچ‌گونه نقطه ابهام در عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ فولاد مبارکه را تأیید کردند

‌می‌متالز - معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه در پایان جلسه ارزیابی چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران گفت: ارزیابان مربوطه فرآیند‌های مالی فولاد مبارکه را از زاویه دیگری مورد نقد و بررسی قرار دادند و نبود هیچ‌گونه نقطه ابهام در عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ فولاد مبارکه را تأیید کردند.

به گزارش می‌متالز، مهدی کویتی در پایان جلسه ارزیابی چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران اظهار کرد: در جلسه ارزیابی چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، ارزیابان مربوطه فرآیند‌های مالی فولاد مبارکه را از زاویه دیگری مورد نقد و بررسی قرار دادند و نتایج آن منجر به اصلاح فرآیند‌ها و امور مالی این شرکت، به‌ویژه در مباحث کنترل‌های مالی و کنترل‌های داخلی خواهد شد.

وی افزود: ارزیابی جایزه ملی مدیریت مالی، سند افتخاری برای حوزه مالی هر سازمان به حساب می‌آید، زیرا نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان‌ها را به تفکیک و براساس نوع فعالیت نشان می‌دهد تا سازمان مربوطه برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبود‌ها در مسیر دست‌یابی به اهداف و استراتژی‌های حوزه‌های مالی هدایت شود.

به گفته معاون اقتصادی و مالی شرکت، فولاد مبارکه اظهارنامه چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را در آبان‌ماه سال جاری برای دبیرخانه دائمی این جایزه ارسال کرد که پس از بررسی‌های لازم، جهت رفع نقاط ابهام و پاسخ به پرسش‌های تخصصی، جلسه‌ای با حضور ارزیابان این جایزه و کارشناسان مالی شرکت برگزار و موضوعات مربوطه مطرح گردید؛ سپس نکات و ابهامات در این خصوص برطرف شد.

عملکرد مالی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ با سال‌های قبل از آن قابل‌مقایسه نیست

وی خاطرنشان کرد: مدل اجرای فرآیند‌های مالی، عملکرد مالی در سال ۱۴۰۱، سودآوری و کیفیت گزارش‌های مالی شرکت فولاد مبارکه ازجمله ویژگی‌هایی بود که نظر ارزیابان چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را به خود جلب کرد؛ به اذعان این ارزیابان، عملکرد مالی شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ با سال‌های قبل از آن قابل‌مقایسه نیست و هیچ نقطه ابهامی در آن وجود ندارد. این اظهارنظر‌ها در حالی اعلام شده که صورت‌های مالی فولاد مبارکه طی یک ماه گذشته زیر ذره‌بین ارزیابان قرار گرفت و جزئیات آن نیز بررسی شد.

گفتنی است مراسم اعطای جایزه ملی مدیریت مالی ایران در چهاردهمین دوره قرار است با حضور مقامات و مدیران سازمان‌های بزرگ کشور در دی‌ماه سال جاری برگزار شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده