تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۵
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۳۳۸۹۳
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی شهید تندگویان محقق ساخت؛

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های "شگویا"

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۹ هزار و ۶۲۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که به ثبات خوبی در درآمدزایی رسیده است و روند روبه رشد خود را حفظ کرده است.

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۳۰۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۷ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با یک هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در بهمن ماه به دست آورد برابر با ۴۹ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «گرید بطری» پرفروش‌ترین محصول این شرکت «گرید الیاف» بود که با یک هزار و ۸۴ میلیارد تومان کسب درآمد، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است. همچنین شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ماه جاری از «اسید ترفتالیک خالص و نخ POY» هم کسب درآمد کرد که «نخ POY» ۳ درصد و «اسید ترفتالیک خالص» یک درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده اند.

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده