تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۳۴۰۹۴
سرویس خبر : انرژی
در بهمن‌ماه سال جاری؛

گرید بطری درآمدزاترین محصول "شگویا" است!

‌می‌متالز - نرخ فروش محصول «گرید بطری» در بهمن‌ماه نزدیک به ۵۱ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان در ازای هر تن بود.

به گزارش می‌متالز، مقدار فروشی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی مقدار فروش محصولات خود را ۵۱ هزار و ۸۲ تن در سامانه کدال به ثبت رساند.

مقدار فروش تجمیعی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ۵۷۳ هزار و ۶۱۶ تن بود؛ همچنین"شگویا" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۲۶ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

گرید بطری درآمدزاترین محصول
"شگویا" در بهمن‌ماه ۱۰۸ هزار و ۵۳۲ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۵۱ هزار و ۸۲ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته تغییری نداشته است.

گرید بطری درآمدزاترین محصول
نرخ فروش محصول «گرید بطری» در بهمن‌ماه نزدیک به ۵۱ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش این محصول که عنوان درآمدزاترین محصول "شگویا" را دارد با افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود. دیگر محصولاتی که "شگویا" در بهمن ماه به فروش رساند عبارت‌اند از «گرید الیاف»، «نخ POY» و «اسید ترفتالیک خالص» که به جز اسید ترفتالیک خالص همه‌ی این محصولات با افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بودند.

گرید بطری درآمدزاترین محصول

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده