تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۵۶
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۴۷۵۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عملکرد این شرکت زغا‌ل‌‌سنگی در تیرماه بررسی شد؛

کسب درآمد عملیاتی ۸۹میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریالی/ افت ۳۰درصدی مقادیر فروش

می متالز - نرخ فروش زغال سنگ کنسانتره کک‌شو شرکت با ۴.۳ درصد رشد نسبت به خرداد ماه به ۱۱ میلیون ۳۴۰ هزار ریال به ازای هر تن رسیده تا به این ترتیب افت نرخ فروش محصول در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه جبران شود.
کسب درآمد عملیاتی ۸۹میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریالی/ افت ۳۰درصدی مقادیر فروش

به گزارش می متالز، شرکت فرآوری زغال سنگ‌ پرورده طبس در تیر ماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۸۹میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریالی شده تا به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت در ۴ماه ابتدایی سال جاری به ۴۹۸میلیارد ریال برسد.

با این حال فروش شرکت نسبت به خردادماه و اردیبهشت‌ماه با کاهش روبرو بوده و در حالی که میانگین فروش ماهیانه شرکت در سه ماه گذشته بیش از ۱۳۰میلیارد ریال بوده است، فروش تیرماه با ۳۰درصد کاهش به کمتر از ۹۰میلیارد ریال رسیده که علت کاهش فروش شرکت عمدتا به دلیل افت مقادیر فروش شرکت بوده است.

نرخ فروش زغال سنگ کنسانتره کک‌شو شرکت با ۴.۳ درصد رشد نسبت به خرداد ماه به ۱۱ میلیون ۳۴۰ هزار ریال به ازای هر تن رسیده تا به این ترتیب افت نرخ فروش محصول در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه جبران شود.

در نمودار تغییرات قیمت ۶ ماهه محصول اصلی شرکت ارائه شده و همان طور که مشخص است نرخ فروش این محصول در ماه‌های اخیر به طور میانگین ۱۱ میلیون ریال به ازای هر تن بوده است.

در نمودار، مبالغ فروش ماهیانه شرکت در  ۴ ماه گذشته به همراه مقایسه آن با زمان مشابه سال مالی گذشته را مشاهده می‌کنیم. 

عناوین برگزیده