تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۸
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۵۲۹۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قائم مقام وزیر و معاون امور مجلس وزارت صمت:

وزارت صنعت ظرفیت زیادی در منابع انسانی در بدنه خود دارد

می متالز - قائم مقام وزیر و معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صمت با اشاره به توانمندی درون مجموعه برای انتخاب مدیران لایق گفت: در حال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می بریم و وزارت صمت در مبارزه با تحریم با توجه به ساخت و تعمیق ساخت داخل در مبارزه با تحریم ها گام برداشته است.
وزارت صنعت ظرفیت زیادی در منابع انسانی در بدنه خود دارد

به گزارش می متالز، سید شریف حسینی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت امور صنایع، با اشاره به اینکه معاونت امور صنایع به عنوان یکی از ارکان مطرح در رونق تولید گفت: امور صنایع به تنهایی نمی تواند این حرکت را به مقصد برساند و دیگر حوزه ها باید همانند حلقه های زنجیر برای مقابله با تحریم ها همکاری کنند.

شریف حسینی با اشاره به انتصاب های صورت گرفته در معاونت امور صنایع و ایران خودور گفت: هردو این بزرگواران مخالف انتصاب بودند اما چون دیدند، تکلیف است پذیرفتند و همه ما باید در کنار آنها باشیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صمت تاکید کرد: این افتخار بزرگی برای وزارت صنعت است که ظرفیت زیادی در بدنه خود و در منابع انسانی دارد که از آنها استفاده می کند. هر معاونی که می رود چند گزینه از خود وزارت وجود دارد که این راه ادامه بدهند.

حسینی ادامه داد: وزیر صمت به توانمندی های درون وزارت اعتماد دارد و به خوبی آنها را می شناسد و از آن استفاده می کند.

او خطاب به سرپرست معاونت صنایع گفت: استراتژی های تعریف شده، همکاری و تعامل با دیگر ارگان ها با ید سرلوحه برنامه های آن معاونت قرار گیرد.

عناوین برگزیده