تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۶۸۳۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت کالاها و خدمات در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد

می متالز - مجید محبی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی پذیرفتنی نیست و برنامه ای نیز برای افزایش قیمت کالاها و خدمات وجود ندارد.
هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت کالاها و خدمات در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد

به گزارش می متالز، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: هم اکنون قیمت بنزین افزایش داشته که نقشی در حمل و نقل کالاها ندارد و حمل و نقل جاده ای بر اساس نفت گاز است و فقط تاثیر بر حمل و نقل مسافر درون شهری داشته که این موضوع نیز تدبیر شده و سهمیه های تاکسی ها به صورت کامل برقرار شده است.

این مقام مسوول در ادامه گفت: نظارتها باید به صورت گسترده و کیفی صورت پذیرد، بویژه در زمینه حمل و نقل درون شهری و تاکسی ها ، شهرداری و حمل و نقل و پایانه ها نیز به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، زیرا تعداد زیادی از تاکسی ها خارج از سرویس هستند.

محبی تصریح کرد: با توجه به حجم گسترده واحدهای اقتصادی در استان و بر اساس اعلام همکاری سازمان بسیج اصناف در زمینه نظارت بر واحدهای اقتصادی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به این فرصت پیش آمده گروههای بازرسی را با هدف کنترل بیشتر بازار افزایش دهد.

وی نصب برچست قیمت بر روی کالاها را با اهمیت عنوان کرد و از اصناف خواست به جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از گران فروشی و ... مبادرت به این امر نمایند.

عناوین برگزیده