تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۷۹۳۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در سومین هفته دی ماه، باتوجه به خبرهای سیاسی نوسانات شدیدی را شاهد بود و قیمت دلار در روز پنج‌شنبه نسبت به هفته گذشته ۲۵۰ تومان افزایش یافت و به ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
افزایش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده بود، این هفته تحت تاثیر تنش‌های خاورمیانه و شهادت سردار سلیمانی روزهای پرنوسانی را تجربه کرد که سرانجام در رقم ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شد.

روز شنبه قیمت ارز با توجه به افزایش ناآرامی‌ها در منطقه نسبت به روز پنج‌شنبه، ۴۳۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۳ هزار و ۳۸۰ تومان و بهای یورو به ۱۴ هزار و ۸۸۰ تومان رسید.

روز یکشنبه تحت تاثیر تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۳ هزار و ۳۸۰ تومان و بهای یورو در رقم ۱۴ هزار و ۸۸۰ تومان ثابت ماند.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به ۱۳ هزار و ۳۳۰ تومان و قیمت یورو به ۱۴ هزار و ۸۳۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۳ هزار و ۳۸۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۴ هزار و ۹۸۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ثابت ماند و قیمت دلار در رقم ۱۳ هزار و ۳۸۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۴ هزار و ۹۸۰ تومان درجا زد.

روز پنجشنبه بهای ارز ۱۸۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده