تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۸۳۹۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صبح امروز پنج شنبه انجام شد؛

تجدید میثاق وزیر صمت با آرمان های شهدا در گلزار شهدای شهرکرد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه کاری روز دوم سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن غبار روبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کرد.
تجدید میثاق وزیر صمت با آرمان های شهدا در گلزار شهدای شهرکرد

به گزارش می متالز، در این آیین استاندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین امروز صبح همچنین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد مهمترین مسایل و موارد مرتبط با حوزه تولید، اشتغال و صادرات این استان را مورد بحث و بررسی قرار داده، برنامه ها و دستاوردهای وزارت صمت را در سالجاری تشریح کرد.

شایان ذکراست که وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر روز دوم سفر خود به استان چهارمحال بختیاری کارخانه مهرگداز زاگرس را در شهرک صنعتی سفید دشت افتتاح می کند و از 2 واحد فولاد سفیددشت و شرکت لوازم خانگی بر آب بازدید خواهد نمود.

بازدید از واحدهای نخ نگین و ظریف مصور در شهرک صنعتی بروجن پایان بخش برنامه کاری سفر 2 روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به چهارمحال بختیاری است.
گفتنی است؛ روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با ورود به مرکز استان چهارمحال بختیاری با حضور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از نزدیک مسائل و مشکلات مرتبط را مورد بحث و بررسی قرار داد.

عناوین برگزیده