تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۳۰۷۱۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازدید رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از نمایشگاه بین‌المللی طلای استان مطرح شد؛

لزوم حضور تولیدات طلا و جواهر استان در بازار‌های جدید

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته بر حضور فعالان این صنف در بازار‌های جدید تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در بازدید از این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه‌ها و گفتگو با فعالان حوزه طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، بر حضور فعالان این صنعت در بازار‌های جدید تأکید کرد.

وی کیفیت بالای برگزاری این نمایشگاه را نشان‌دهنده رشد این صنعت در اصفهان و ایران دانست و اظهار داشت: امیدوارم با هم‌افزایی تمام بخش‌ها، هر سال شاهد پیشرفت و توسعه چنین نمایشگاه‌هایی در کلانشهر اصفهان باشیم.

کشانی ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان، اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، شرکت برگزارکننده نمایشگاه و مشارکت‌کنندگان در این رویداد نمایشگاهی ادامه داد: اتاق بازرگانی اصفهان آمادگی دارد با تمام ظرفیت خود از برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه طلا و جواهر استان در دوره‌های آتی نیز حمایت کند.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده