تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۵۰
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۳۱۸۰۷۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تاصیکو طلایی می‌شود

‌می‌متالز - جلسه بررسی آخرین جزئیات عرضه سهام شرکت توسعه معادن پارس تامین در بازار سرمایه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد فرابورس، مدیرعامل و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت پارس تامین شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، جلسه بررسی آخرین جزئیات عرضه سهام شرکت توسعه معادن پارس تامین در بازار سرمایه با حضور محمدعلی شیرازی مدیرعامل فرابورس، سیدمهدی علم‌الهدی معاون پذیرش فرابورس ایران، امیرحسین نادری مدیرعامل و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین برای بررسی و ارائه آخرین گزارش و اقدامات در خصوص عرضه سهام شرکت توسعه معادن پارس تامین در فرابورس برگزار شد.

یکی از موضوعات اصلی این جلسه بررسی راهکار‌های عملیاتی در راستای مردمی‌سازی اقتصاد و سازوکار پذیرش شرکت توسعه معادن پارس تامین در بازار سرمایه بود.

محمدعلی شیرازی مدیرعامل فرابورس ایران ضمن تشکر از مدیرعامل صدرتامین حمایت خود از پذیرش شرکت پارس‌تامین در فرابورس را اعلام کرد و از مدیران تاصیکو خواست تا قدم‌های بعدی را هرچه سریع‌تر در راستای درج و پذیرش سهام این شرکت به صورت سهامی عام بردارند.

در ادامه این نشست، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین مطرح کرد: در حال حاضر ۱۶ پروژه توسعه‌ای در شرکت‌های تابعه صدرتامین تعریف شده است که مهم‌ترین آن سرمایه‌گذاری در استان سیستان و بلوچستان و شرکت توسعه معادن پارس تامین بوده است که در سال گذشته حدود هزار میلیارد تومان در این استان و شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

نایب رئیس هیات مدیره تاصیکو افزود: توسعه معادن پارس تامین یکی از بهترین شرکت‌های تابعه تاصیکو است و آینده درخشانی پیش رو دارد و پس از عرضه در بازار سرمایه سود خوبی را نصیب سهامداران خود خواهد کرد.

مدیرعامل تاصیکو در ادامه تاکید کرد: صدرتامین دو مجموعه طلا دارد که تا سال ۱۴۰۰ صرفا در مرحله معدن بوده‌اند، اما با سرمایه‌گذاری‌های هلدینگ صدرتامین توانسته‌ایم کارخانه طلا را در آن منطقه احداث کنیم که این امر حاصل تلاش‌های مدیران مجموعه پارس تامین و همکاران هلدینگ صدرتامین است که بعد از ۱۵ ماه کارخانه طلا با ظرفیت یک تن احداث و تحویل کشور شده است که به فضل الهی آبان ماه سال جاری پروژه احداث کارخانه استحصال طلای معدن مادوفتی به بهره برداری خواهد رسید و فاز توسعه آن نیز بلافاصله اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد؛ تمام تلاش تاصیکو عرضه این سهام به عموم مردم شریف ایران است تا مردم سهامدار این شرکت باشند، برهمین اساس در حال آماده سازی بستر‌های لازم برای عرضه این شرکت در بازار سرمایه هستیم.

نادری در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ آقای شیرازی مدیرعامل فرابورس ایران و معاون پذیرش این شرکت قدردانی کرد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده