تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۳۹
بازدید: ۴۴۷
کد خبر: ۳۲۸۷۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیرعامل «ومعادن» از سایت پروژه گندله‌سازی «صبا امید غرب خاورمیانه» بازدید کرد

می متالز - دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) از محل پروژه مجتمع گندله‌سازی کردستان (صبا امید) بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، روز دوشنبه یازدهم دی‌ماه سال جاری دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) و مهندس «سیدعلیرضا موسوی» مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) به همراه معاونین، مدیران، مهندسین و هیات همراه از محل پروژه مجتمع گندله‌سازی کردستان (صبا امید غرب خاورمیانه) بازدید کردند.

طی این بازدید مهندس «مهدی زارع» مدیرعامل شرکت «صبا امید غرب خاورمیانه» و مجری طرح در خصوص پیشرفت پروژه ۹۲۰.۰۰۰ تنی گندله‌سازی کردستان گزارشی را به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

سعدمحمدی مدیرعامل «ومعادن» ضمن بازدید از پروژه «صبا امید» و تجهیزات خارجی وارد شده به این سایت، بیان داشت: کار‌های اجرایی قابل ملاحظه‌ای در محل سایت صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با اشاره به ضرورت تکمیل زنجیره آهن و فولاد و همچنین معادن این پروژه با سرعت هر چه بیشتر، نسبت به تکمیل و تسریع در عملیات اجرایی و شروع به کار کارخانه گندله‌سازی تاکید کرد.

وی در ادامه دستورات لازم جهت تسریع در تامین مالی پروژه و پیگیری‌های لازم جهت ورود تجهیزات خارجی را صادر کرد.

شایان ذکر است، از محل زیرساخت‌های تأمین انرژی پروژه اعم از خط انتقال برق ۲۰ کیلوولت، عملیات اجرایی پست ۲۰ کیلوولت، تامین آب مصرفی و گاز کارخانه محل احداث نیز بازدید به عمل آمد.

مدیرعامل «ومعادن» از سایت پروژه گندله‌سازی «صبا امید غرب خاورمیانه» بازدید کرد

مدیرعامل «ومعادن» از سایت پروژه گندله‌سازی «صبا امید غرب خاورمیانه» بازدید کرد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده