تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۱۷۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان مازندران اعلام کرد؛

افتتاح ۱۳ پروژه صنعتی و تولیدی در مازندران/ صدور مجوز دانش‌بنیان برای ۷۸ واحد صنعتی و معدنی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان مازندران اعلام کرد که ۱۳ پروژه ملی و استانی صنعتی و تولیدی با هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دهه فجر در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «نادعلی کهنسال» مدیرکل صمت استان مازندران با تاکید بر برپایی خودجوش جشن انقلاب توسط اصناف و بازاریان، گفت: برپایی جشن تقدیر و تشکر از پیشکسوتان بازار و اصناف و فعالان صنفی از برنامه‌ها است.

وی از صدور مجوز دانش‌بنیان به ۷۸ واحد در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی استان در طول انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل صمت استان مازندران با بیان اینکه در قبل از انقلاب تعداد محدودی واحد‌های تولیدی بزرگ داشتیم، خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی دو هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۳ هزار نفر در واحد‌های تولیدی استان مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها از ۱۵ تا ۱۸ بهمن‌ماه و با حضور معاون وزیر صمت در استان برپا می‌شود.

کهنسال با تاکید بر اینکه ۱۳ پروژه صنعتی همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌شود که یک پروژه ملی و مابقی استانی است، یادآور شد: این طرح‌ها با سرمایه گذاری هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان و اشتغال ۵۹۳ نفر افتتاح می‌شود.

وی همچنین گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های بابل، نور، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابلسر، ساری، جویبار و رامسر بهره برداری می‌شود و انواع پارچه، بتن، کنسانتره خوراک دام، لوله پی وسی، نایلون و نایلکس از جمله طرح‌های تولیدی است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده