تاریخ: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۲
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۶۴۱۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ترمزی در کیلومتر ۳۰ جاده ماهشهر؛

رشد چشمگیر ۱.۸۱۵ تنی حجم معاملات "مارون"

می متالز - قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با کاهش نامحسوس نسبت به هفته قبل به ۹۹ میلیون و ۳۶۴ هزار ریال در هر تن رسید.
رشد چشمگیر ۱.۸۱۵ تنی حجم معاملات "مارون"

به گزارش می متالز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۵.۵۴۴ تن محصولات پلی‌پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۴.۳۳۴ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۸۰۶ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل از با رشد چشمگیر ۱.۸۱۵ تنی همراه بود.

قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با کاهش نامحسوس نسبت به هفته قبل به ۹۹ میلیون و ۳۶۴ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۳۷۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۸۷۰ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که نرخ این محصول نیز با کاهش نامحسوسی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، اما حجم معاملات با رشد ۴۱۸ تنی همراه بود که در نهایت ۸۸۰ تن از این محصول معامله شد.

نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۵ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۷۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال رسید.

در جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی‌پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

عناوین برگزیده