تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۳۱۰۳۹۳
دانشگاه صنایع و معادن ایران برگزار می‌کند؛

طراحی و اجرای دوره MBA فرانچایز (نشان سپاری تجاری) برای اولین بار در کشور

‌می‌متالز - نخستین دوره MBA فرانچایز در کشور با هدف توسعه و توانمندسازی سرمایه انسانی کسب و کار‌ها نسبت به این موضوع و با همت دانشگاه صنایع و معادن ایران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، با هدف توسعه و توانمندسازی سرمایه انسانی کسب و کار‌ها نسبت به موضوع فرانچایز و با همت دانشگاه صنایع و معادن ایران و هماهنگی انجام شده در اجرای مفاد تفاهم نامه فی مابین این دانشگاه و انجمن فرانچایز ایران، اولین دوره MBA فرانچایز برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش، کارشناسان بر این باور هستند که صنعت فرانچایز ایران به‌عنوان صنعتی نوین با تکیه بر منابع نقدینگی خرد و مردمی از ظرفیتی بسیار مناسب در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تجاری برای ایجاد نیم میلیون فرصت شغلی پایدار درکشور برخوردار است و می‌تواند یک میلیارد دلار ارز را به اقتصاد کشور تزریق کند.

صنعت فرانچایز در کاهش هزینه‌ها به خصوص هزینه تبلیغات برای کسب و کار‌های گوناگون نقش داشته و زمان رسیدن کسب و کار‌های ایرانی به بازار‌های ملی و بین‌المللی و توسعه پایدار آن‌ها را تسریع می‌کند.

ورود به این صنعت نیازمند آگاهی و تسلط به موضوعات مختلف در حوزه قوانین و مقررات، مسائل حقوقی، داوری، قرارداد‌ها و سایر موارد مرتبط با فرانچایز است.

با توجه به اهمیت موضوع فرانچایز، در حال و آینده کسب وکار‌ها و لزوم شناخت درست آن توسط مدیران بنگاه‌های صنعتی و معدنی، همچنین پرورش متخصصانی در این زمینه، در حاشیه مراسم سی‌امین سال تاسیس دانشگاه صنایع و معادن ایران، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین این دانشگاه و انجمن فرانچایز ایران منعقد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه‌های علمی - پژوهشی مرتبط با فن‌آوری‌های نوین، فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه در حوزه فرانچایز (نشان سپاری تجاری) برای رفع نیاز‌های بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری در راستای انقلاب صنعتی نسل (۴)، هوشمندسازی و تربیت متخصصان و مدیران صنعتی و معدنی و اجرای دوره‌های آموزشی و ...، با در نظر گرفتن تمامی امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان اعلام شده است.

گفتنی است، در این تفاهم‌نامه مقرر شده که برای نخستین بار در کشور، دوره MBA فرانچایز در دانشگاه صنایع و معادن ایران برگزار شود.

لازم به توضیح است افرادی که تمایل به ثبت‌نام در دوره دارند می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۸۳۰۲۲۲ تماس گرفته و یا به سایت دانشگاه صنایع و معادن ایران مراجعه کنند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده