تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۰۲
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۳۱۹۱۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز فعالیت اعضای آیسکو در کمپین هفته جهانی سرمایه‌گذار

‌می‌متالز - رئیس اداره امور بین‌الملل سازمان بورس گفت: شعار منتخب سازمان بورس از میان شعار‌های پیشنهادی آیسکو برای هفته جهانی سرمایه گذار " «سرمایه‌گذار آگاه درک درستی از رفتار انواع دارایی در شرایط تورمی پایدار داشته و از تاثیر تورم بر میزان جذابیت آن‌ها مطلع است»، اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، کریم کریمی، رئیس اداره امور بین‌الملل سازمان بورس واوراق بهادار، با اعلام این خبر گفت: کمپین جهانی «هفته سرمایه‌گذار» هر سال به مدت یک هفته در ماه اکتبر با نظارت آیسکو برگزار می‌شود و نهاد‌های نظارتی و مشارکت‌کنندگان در این رویداد به انعکاس ابتکارات، نوآوری‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه‌های آموزش سواد مالی و حمایت از سرمایه‌گذاران می‌پردازند.

وی افزود: آیسکو این اختیار را به نهاد‌های نظارتی و ذینفعان این رویداد داده است تا فعالیت‌های خود را در طول روز‌های هفته و با انتخاب روز‌های مشخصی ارائه کنند. در این راستا سازمان بورس و اوراق بهادار روز‌های ۱۰ الی ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ را به عنوان روز‌های برگزاری این رویداد در بازار سرمایه ایران اعلام کرده است.

کریمی در ادامه عنوان کرد: شعار منتخب سازمان بورس و اوراق بهادار از میان شعار‌های پیشنهادی آیسکو برای «هفته جهانی سرمایه گذار» عبارتست از «سرمایه‌گذار آگاه درک درستی از رفتار انواع دارایی در شرایط تورمی پایدار داشته و از تاثیر تورم بر میزان جذابیت آن‌ها مطلع است».

رئیس اداره امور بین‌الملل ابراز امیدواری کرد: بازار سرمایه ایران اقدامات شایانی را در راستای تحقق پیام‌های کلیدی کمپین امسال آیسکو که "تاب‌آوری سرمایه‌گذار"، "دارایی‌های کریپتو" و "صنعت مالی پایدار" است، صورت دهد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده