تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۳۱۹۱۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با هفته جهانی سرمایه‌گذار انجام شد؛

انتشار ۱۲۳ عنوان کتاب الکترونیک و صوتی بازار سرمایه

‌می‌متالز - انتشارات بورس همزمان با هفته جهانی سرمایه‌گذار ۱۲۰ عنوان کتاب الکترونیک و ۳ عنوان کتاب صوتی را که بخشی از فرآیند تولید آن از یک سال گذشته آغاز شده بود، با تخفیف ویژه در اختیار مخاطبان بازار سرمایه قرار داد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با هفته جهانی سرمایه‌گذار که سالانه ۲ تا ۸ اکتبر (۱۰ تا ۱۶ مهر) با نظارت آیسکو (سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار) در شش قاره جهان برگزار می‌شود، انتشارات بورس برای فعالان بازار سرمایه و علاقه‌مندان به حوزه سواد مالی، امتیازات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

رسیدن کتاب‌های الکترونیک منتشر شده به ۱۲۰ عنوان، اولین بخش از این اقدام است؛ همچنین سه عنوان کتاب صوتی جدید نیز در هفته جهانی سرمایه‌گذار در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«خودآموز بورس»، «بورس آموز» و «سرمایه‌گذار احساساتی» سه مجموعه پرطرفداری هستند که توسط انتشارات بورس به اثری صوتی تبدیل شده و قرار است با تخفیف ۵۰ تا ۹۰ درصدی از طریق سکوی طاقچه، انتشار پیدا کند.

علاوه بر سه کتاب صوتی، تمام کتاب‌های الکترونیک منتشر شده توسط انتشارات بورس، با تخفیف ۳۰ درصدی به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. تخفیف ویژه‌تری نیز برای هر روز هفته جهانی سرمایه‌گذار در نظر گرفته شده است که کتاب الکترونیک مورد نظر در همان روز با تخفیف ۶۰ درصدی قابل خرید خواهد بود.

کتاب‌های «اشتیاق غیرعقلانی»، «بیولوژی سرمایه‌گذار»، «الفبای بورس»، «سواد مالی برای همه»، «۱۰۱ استراتژی تکنیکال»، «تاریخ بازار سرمایه» و «سواد مالی در عصر دیجیتال» هفت کتاب الکترونیکی هستند که در هفته جهانی سرمایه‌گذار با تخفیف ویژه و ۶۰ درصدی عرضه می‌شوند.

همچنین کتاب «آموزش سواد مالی برای کودکان» و همه کتاب‎های حوزه کودک و نوجوان انتشارات بورس، در روز جهانی کودک (۱۶ مهر ماه) شامل تخفیف ۶۰ درصدی خواهند بود.

مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سکوی طاقچه به نشانی taaghche.com کتاب‌های جدید در حوزه بازار سرمایه و سواد مالی را به صورت الکترونیک تهیه و مطالعه کنند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده