تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۲۲۰۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس اتحادیه طلا و جواهر برای هفته آینده پیش بینی کرد:

فلز زرد آرام می‌گیرد؟

‌می‌متالز - رییس اتحادیه طلا و جواهرگفت: طبق تحلیل و بررسی‌های صورت گرفته هفته آینده قیمت‌ها در بازار طلا با ثبات همراه خواهد شد و افزایش یا کاهش غیر منتظره‌ای را تجربه نخواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، نادر بذر افشان، در رابطه با پیش بینی روند طلا در هفته آتی گفت: طبق تحلیل و بررسی‌ها قیمت‌ها با ثبات همراه خواهد شد و افزایش یا کاهش غیر منتظره‌ای را نخواهیم دید.

وی ادامه داد: افرادی که قصد انجام مبادله در رابطه با خرید ملزومات طلا و سکه را دارند می‌توانند بدون نگرانی خرید خود را انجام دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرافزود: با وجود اینکه در روز‌های ابتدایی تا اواسط هفته بازار طلا افزایش نسبتا چشم گیری را تجربه کرد، اما در پایان هفته گذشته قیمت‌ها روند کاهشی را در پیش گرفت.

بذر افشان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در هفته آینده قیمت‌ها ثبات نسبی را داشته باشد، گفت: شرایط بازار التهابی نیست و مطلوب است. اگر اتفاقی در بازار‌های جهانی رخ ندهد، در بازار‌های داخلی هم نوسان ارز نباشد با توجه به اینکه تقاضا وجود ندارد تغییرات ۱ تا ۳ درصدی در بازار محتمل است که امری طبیعی است به طور کلی وضعیت در هفته آینده به سمت ثبات حرکت خواهد کرد.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده